X

Tylko 4 produkty do porównania

SHOP

Zasady i warunki

REGULAMIN PIATRAONLINE

Firma:       ROCK STAR CONSTRUCT SRL
Numer VAT:       RO22680005
Adres:         137A Aleea Teisani, Dystrykt 1, Bukareszt, Rumunia
Telefon:             +40318.222.333 
E-mail: office@kamien-online.pl

I. Postanowienia ogólne
Ogólne warunki wskazane poniżej mają zastosowanie do wszystkich transakcji sprzedaży dokonywanych przez ROCK STAR CONSTRUCT SRL (zwanego dalej "Sprzedającym" lub "RockStar") na stronie www.kamien-online.pl na rzecz Kupującego, osoby fizycznej lub osoby prawnej - w zależności od przypadku - (zwanego dalej "Kupującym"), w odniesieniu do produktów dostępnych na stronie internetowej Sprzedającego i powiązanych usług świadczonych przez Sprzedającego (np. usług dostawy). Produkty będące przedmiotem handlu i dostępne na stronie internetowej będą dalej zwane "Towarami".
Akceptując warunki sprzedaży online (checkbox "Przeczytałem i akceptuję Regulamin PIATRAONLINE" przed uruchomieniem zamówienia/płatności) pomiędzy Kupującym a Sprzedającym, Kupujący wyraźnie zgadza się na Warunki wskazane poniżej i ich pełną zgodność.

Korzystając z tej witryny, uzyskując do niej dostęp lub przeglądając ją, odwiedzający i użytkownicy akceptują i zgadzają się na związanie niniejszymi Warunkami, bez ograniczeń i zastrzeżeń.

II. Opis towarów
Wszystkie opisy, specyfikacje, reklamy, zdjęcia (zarówno drukowane, jak i dostępne na stronie internetowej Sprzedającego) oraz próbki wysyłane kurierem lub oferowane w salonie Sprzedającego mają na celu jedynie przybliżone przedstawienie Towarów. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że Towary są naturalne i mogą występować różnice geologiczne w zakresie koloru, oznaczeń, tekstury, rozmiaru i między przesyłkami, które są poza kontrolą Sprzedającego lub jego dostawców.

Rozważając konkretne produkty (kamień naturalny) Kupujący wyraźnie oświadcza, że rozumie, został poinformowany i akceptuje następujące kwestie:
a. wszystkie opisy, zdjęcia (zarówno drukowane, jak i online) oraz próbki wysyłane kurierem/oferowane w salonie Sprzedającego służą wyłącznie przybliżonemu przedstawieniu Towarów
b. ponieważ Towary są naturalne, wystąpią różnice geologiczne pod względem koloru, oznaczeń, tekstury, rozmiaru i między przesyłkami 
c. wszystkie rodzaje kamienia naturalnego są do pewnego stopnia porowate i powinny być uszczelnione
d. Niektóre towary mogą łatwo ulec zarysowaniu i/lub naturalnemu wżerowi/wyszczerbieniu, dlatego zalecamy zachowanie maksymalnej ostrożności podczas obchodzenia się z kamieniem naturalnym i jego transportu.
e. odsetek wad lub pęknięć w zamówieniu wynosi zwykle od 1 do 5% dostarczonej ilości.
dostarczonej, bez jakiejkolwiek odpowiedzialności ze strony Sprzedającego. Jeśli wspomniany odsetek zostanie przekroczony, Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany pękniętych lub uszkodzonych produktów, które przekraczają zakres 1-5%, jeśli i tylko wtedy, gdy uszkodzenie zostanie zidentyfikowane jako wina Sprzedawcy.

III. Ceny
Ceny oparte są na aktualnym koszcie sprzedawanych produktów bez podatku VAT. Podatek VAT jest doliczany w momencie składania zamówienia internetowego, zgodnie z jego wartością w momencie składania zamówienia.
Żaden produkt nie zawiera kosztów dostawy. Produkty dostarczane na adres wskazany przez Klienta zawierają koszty dostawy powiększone o podatek VAT.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen wyświetlanych na stronie internetowej, bez obowiązku wcześniejszego powiadomienia o zamiarze zmiany. Jednakże, Sprzedający nie może w żadnej sytuacji zmienić aktywnych zamówień i cen, które zostały pobrane z góry od Kupującego.
Jeśli cena produktów zamówionych, ale nie pobranych z góry od Kupującego, ulegnie zmianie, Sprzedający wyśle powiadomienie w celu poinformowania Kupującego, który będzie mógł wycofać się, wysyłając powiadomienie do Sprzedającego w ciągu 48 godzin od otrzymania powiadomienia o zmianie ceny.

W przypadku produktów, które nie są standardowe i w związku z tym zostały specjalnie zamówione dla Kupującego lub zostały specjalnie wyprodukowane dla Kupującego, zostanie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 40% od całkowitego kosztu zamówienia wysłanego do Kupującego (niestandardowe części oznaczają elementy, które nie mają kształtu kwadratu lub prostokąta, co różni się od zamówienia zwykle wysyłanego przez Sprzedawcę do warsztatu w celu cięcia).

Cena zamówionego produktu jest ceną wskazaną w momencie składania zamówienia, potwierdzoną przez Sprzedawcę i obowiązującą przez 24 godziny od jego zgłoszenia. W celu utrzymania ważności rezerwacji, Kupujący zobowiązuje się do dokonania płatności z góry w terminie wskazanym powyżej. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana, a produkt powróci do magazynu, dostępny do sprzedaży. Cena potwierdzona w momencie składania zamówienia będzie zawierała wszystkie należne podatki oraz koszty dostawy, jeśli towar będzie musiał zostać dostarczony przez Sprzedawcę. Koszt dostawy określany jest indywidualnie w zamówieniu / fakturze proforma.

A. Płatność
Płatność jest wymagana przy składaniu zamówienia / odbiorze z salonu / magazynu.
W przypadku produktów, które nie znajdują się w magazynie Sprzedającego i podlegają specjalnemu zamówieniu (dostawie), Kupujący zapłaci zaliczkę w wysokości 40% ceny zamówienia przy składaniu zamówienia, a pozostała cena zostanie zapłacona przez Kupującego Sprzedającemu co najmniej dwa (2) dni przed ogłoszoną datą dostawy.
Płatność dokonana przez Kupującego na rachunek bankowy Sprzedającego zostanie uznana za ważną dopiero po wpłynięciu środków na rachunek Sprzedającego.

B. Dostępność towarów / produktów
Jeśli towar znajduje się w naszym magazynie, zostanie wydany z magazynu w celu dostawy w ciągu 2 dni roboczych, z wyłączeniem dnia zamówienia. Dostawa towarów zależy od metody dostawy wybranej przez Kupującego.
Jeśli produkty nie znajdują się w magazynie Sprzedającego z jakiegokolwiek powodu, Sprzedający powiadomi o tym Kupującego, podając przewidywaną datę, w której produkty będą dostępne do dostawy.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności i nie będzie winien żadnych odszkodowań lub rekompensat w przypadku, gdy towary Kupującego nie będą dostępne do dostawy w momencie składania zamówienia przez Kupującego.

II. Czynności techniczne zmierzające do zawarcia umowy
Korzystając z menu kategorii i podkategorii, Kupujący wyszukuje produkt zgodnie ze swoimi życzeniami i potrzebami. Wyszukiwanie produktów można również przeprowadzić za pomocą pola wyszukiwania na stronie internetowej.

A. Wybór produktu
Aby dodać produkt do koszyka, należy kliknąć przycisk "Dodaj do koszyka".
Po dodaniu produktu do koszyka, Kupujący zostanie przekierowany do koszyka, gdzie może zaktualizować ilość produktów dodanych do koszyka lub usunąć produkty z koszyka. Kupujący ma możliwość dokończenia zamówienia z koszyka lub powrotu do sklepu w celu kontynuowania zakupów.
Opłata za dostawę jest automatycznie doliczana do ceny zamówienia. Opłata za dostawę zależy od wybranego przez Kupującego sposobu dostawy oraz miasta docelowego.

B. Złożenie zamówienia
Kupujący, który założył już konto, może zalogować się za pomocą adresu e-mail i hasła oraz użyć informacji o dostawie i rozliczeniach z konta.
Jeśli Kupujący nie posiada konta, może je utworzyć, wypełniając wymagane dane lub ma możliwość wybrania opcji "Złóż zamówienie jako gość, bez konieczności zakładania konta".

C. Fakturowanie
W kolejnym etapie Kupujący będzie musiał podać dane do faktury. Kupujący ma możliwość złożenia zamówienia jako osoba fizyczna lub jako firma.
Jeśli adres rozliczeniowy nie jest taki sam jak adres dostawy, Kupujący musi odznaczyć opcję "Adres na fakturze i adres dostawy są identyczne" i wpisać nowy adres dostawy.

D. Wybór sposobu dostawyMetody dostawy dostępne dla kupujących są z niezależnymi firmami dostawczymi dla określonych produktów.
Jeśli metodą pakowania jest pudełko, kupujący może wybrać jedną z dwóch metod dostawy: "Dostawa ekspresowa" lub "Dostawa drogowa".

E. Wybór metody płatności
W zależności od metody dostawy, Sprzedawca oferuje następujące metody płatności:
- Płatność online kartą (debetową lub kredytową), transakcja "autoryzowany procesor płatności"
- Płatność bankowa

- płatność za pomocą PayU

Na podstawie informacji podanych przez Kupującego Sprzedawca wystawi fakturę za dostarczone towary.

F. Wymeldowanie
Po podjęciu przez Kupującego decyzji o sposobie dostawy, płatności i wyrażeniu zgody poprzez zaznaczenie opcji "Zgadzam się z warunkami sprzedaży online i korzystania z technik komunikacji online", będzie on musiał kliknąć przycisk "Złóż zamówienie", a zamówienie zacznie być przetwarzane. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzyma od Sprzedającego wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Później Sprzedawca wyśle wiadomość e-mail z potwierdzeniem przetworzenia zamówienia złożonego przez Kupującego.
Po uruchomieniu zamówienia online Kupujący wyraża zgodę na wszelkie formy późniejszej komunikacji (telefonicznej lub e-mailowej), a także na metody działania Sprzedającego. Każde zamówienie potwierdzone przez Sprzedawcę obejmuje również zawarcie umowy sprzedaży na odległość pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
Moment zawarcia umowy sprzedaży na odległość z osobą fizyczną lub firmą uważa się za skuteczny od momentu otrzymania wiadomości potwierdzającej od Sprzedającego.

III. Godziny otwarcia. Dostawa.
Zamówienia można składać przez Internet 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, przy czym czas realizacji zamówień wynosi od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
Godziny otwarcia to od 9 do 18 od poniedziałku do piątku oraz w soboty od 10:00 do 15:00 (GMT +02:00 Europe).

Dostawa do EUROPY - 5-7 dni

A. Czas dostawy 
Zamówione towary, o ile to możliwe, zostaną wydane z magazynu w celu dostawy zwykle w ciągu 2 dni roboczych, z wyłączeniem dnia złożenia zamówienia i zostaną wysłane wyłącznie na adres wskazany przez Kupującego. Czas dostawy zależy od wskazanego adresu dostawy, warunków pogodowych i innych czynników, o których Sprzedający poinformuje Kupującego. Dostawa odbywa się zwykle od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00 (GMT +02:00 Europe).

Określony czas dostawy towarów jest przybliżony i Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienia, niezależnie od tego, co je spowodowało. Towary mogą zostać dostarczone przez Sprzedającego przed ustalonym czasem dostawy, po uprzednim powiadomieniu Kupującego.
Jeśli Sprzedający nie jest w stanie, z jakiegokolwiek powodu, wysłać towarów zamówionych przez Kupującego (i znajdujących się w magazynie) w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia, Kupujący ma prawo anulować zamówienie, a Sprzedający zwróci wszelkie kwoty zapłacone przez Kupującego za te produkty. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty poniesione przez Kupującego z tytułu opóźnienia dostaw lub niemożności realizacji dostaw z przyczyn dotyczących Kupującego.
Jeśli Kupujący lub jego osoba odpowiedzialna nie znajduje się pod adresem dostawy w momencie dostawy, co uniemożliwia przekazanie Towarów przez personel dostawczy, koszty zwrotu zostaną zapłacone Sprzedającemu przez Kupującego w ciągu 5 dni od wystawienia odpowiedniej faktury.
Jeśli Kupujący złoży wniosek o ponowną dostawę, Kupujący musi zapłacić Sprzedającemu nowy koszt dostawy przed dostawą.
Kupujący jest prawnie opóźniony z obowiązkiem dostawy towarów w terminach wskazanych poniżej, które są obliczane w następujący sposób:
- maksymalnie 7 do 10 dni dla towarów znajdujących się na stanie magazynowym w dniu płatności zamówienia 
- 5 dni w przypadku zamówień specjalnych (ciętych na wymiar), od daty powiadomienia Kupującego o przybyciu zamówienia do magazynu / salonu Sprzedającego.
Jeżeli z jakiegokolwiek powodu leżącego po stronie Kupującego dostawa nie zostanie zrealizowana w terminie, Kupujący zobowiązuje się zapłacić Sprzedającemu 0,5% całkowitej ceny zamówienia za każdy dzień opóźnienia tytułem kary umownej.

B. Harmonogram dostaw. Warunki techniczne
Wszystkie dostawy realizowane są przy użyciu ciężkich pojazdów o masie powyżej 1 tony. Kupujący ponosi całkowitą odpowiedzialność za możliwość transportu produktów na swojej posesji w momencie dostawy.
Sprzedający jest zobowiązany do dostawy za pobraniem, a Kupujący jest zobowiązany do odbioru towaru na warunkach uzgodnionych i ustalonych przy składaniu zamówienia. Koszty dostawy są ustalane w zależności od miejsca przeznaczenia, ilości, tonażu i specyfikacji Kupującego i będą przekazywane wraz z fakturą proforma powiązaną z zamówieniem, w oparciu o współrzędne wskazane przez Kupującego przy składaniu zamówienia. W przypadku niektórych produktów koszty dostawy są ustalane w zależności od wybranego rodzaju dostawy: "Dostawa ekspresowa" lub "Dostawa drogowa".

Dostawy są realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 18. Kupujący może określić preferowany termin dostawy, w przypadku terminów dłuższych niż wskazane przez Sprzedającego, a Sprzedający dostosuje dostawę w zależności od programu Kupującego bez dodatkowych kosztów. Produkty są jednak dostarczane lub odbierane przez Kupującego w ciągu maksymalnie 5 dni od momentu poinformowania Kupującego o dostępności towarów do dostawy lub odbioru przez Kupującego.

Kupujący musi poinformować Sprzedającego o wszelkich ograniczeniach dostępu lub trudnościach dla ciężkiego pojazdu w momencie wskazania adresu dostawy. Kupujący musi upewnić się, że odpowiedzialna osoba znajduje się pod Adresem Dostawy w momencie Dostawy, aby nadzorować rozładunek i podpisać Towary. Koszty dostawy pokrywa Kupujący, a za dostawę pod adres wskazany przez Kupującego odpowiada Sprzedający. Koszt dostawy jest doliczany do Ceny i podlega opodatkowaniu podatkiem VAT. Jeśli Sprzedający nie jest w stanie dostarczyć Towarów w wyniku niezdolności Kupującego do wypełnienia zobowiązań wynikających z niniejszych warunków, Towary zostaną zatrzymane przez kierowcę, a Kupujący będzie odpowiedzialny za wszelkie opłaty za ponowną dostawę lub przechowywanie. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności wobec Kupującego za jakiekolwiek szkody lub odszkodowania z tytułu niedostarczenia towarów na czas lub odmowy dostawy.

W takich sytuacjach Towary zostaną rozładowane w najbliższym dostępnym punkcie od Adresu Dostawy według uznania kierowcy, którym może być krawężnik. Kierowca nie będzie dalej zajmował się Towarami.

C. Badanie i odbiór
Towary są sprawdzane przed opuszczeniem salonu i w miejscu rozładunku w celu dostawy na adres wskazany przez Kupującego.

Kupujący musi sprawdzić towary w momencie dostawy lub odbioru (w zależności od przypadku), aby upewnić się, że są one właściwego rodzaju, zadowalającej jakości, nieuszkodzone i w odpowiedniej ilości, a jeśli tak nie jest, Kupujący musi powiadomić Sprzedającego w ciągu 48 godzin od dostawy lub odbioru (w zależności od przypadku) w celu korekty, wymiany lub zwrotu całości lub części Ceny (według wyboru Sprzedającego), co będzie jedynym środkiem prawnym przysługującym Kupującemu.
Wszelkie uszkodzone / brakujące towary zostaną odnotowane bezpośrednio na liście przewozowej, a Kupujący nie zaakceptuje rozładunku uszkodzonych produktów bez uprzedniego powiadomienia o tym Sprzedającego telefonicznie i przesłania zdjęć dowodowych pocztą elektroniczną. Sprzedający zobowiązuje się do wymiany / zastąpienia uszkodzonych / brakujących produktów w ciągu 5 dni od daty powiadomienia przez Kupującego, jeśli produkty są w magazynie lub nie podlegają specjalnym zamówieniom. Wszelkie późniejsze reklamacje nie będą uwzględniane. Wszelkie wady, niezgodności lub brakujące części należy zgłaszać przy rozładunku i odbiorze Towarów, a późniejsze reklamacje nie będą uwzględniane. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności i nie będzie winien żadnych odszkodowań ani rekompensat za sytuacje, w których produkty zostaną uszkodzone w wyniku jakichkolwiek działań Kupującego podczas operacji rozładunkowych związanych z dostawą produktów.
Kupujący ma możliwość odbioru towarów z salonu wystawowego/magazynu Sprzedającego, znajdującego się pod adresem 137 A, Aleea Teisani, Dystrykt 1, Bukareszt, ale wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu i wyłącznie pojazdem przystosowanym do załadunku wózkiem widłowym (chyba że uzgodniono inaczej na piśmie).
Odsetek przyjętych towarów z drobnymi wadami / pęknięciami lub zadrapaniami wynosi od 1 do maksymalnie 5% dostarczonej ilości.

IV. Ważność promocji
- ograniczone czasowo okresy określone na stronie prezentacji produktów online
- do wyczerpania zapasów 
RockStar nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez informacje opublikowane w sklepie internetowym przez pomyłkę lub na stronach partnerskich.
RockStar zastrzega sobie prawo do uzupełniania i/lub modyfikowania wszelkich informacji zawartych w sklepie internetowym bez powiadomienia użytkowników strony.
RockStar zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z odwiedzającym witrynę za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu, jeśli po interakcji z witryną odwiedzający wypełni formularze identyfikacyjne i kontaktowe oraz wyraźnie zażąda dowolnego rodzaju dostępnych informacji.

V. Prywatność
Kupujący nie ujawni osobom trzecim, w jakikolwiek sposób, żadnych informacji o charakterze prywatnym przesłanych od Sprzedającego, pod groźbą wymuszenia na Kupującym zapłaty odszkodowania.
Sprzedający zastrzega sobie prawo do wykorzystania informacji dostarczonych przez Kupującego w celu realizacji umowy. Kupujący nie będzie również upubliczniał osobom trzecim żadnych informacji dotyczących zamówienia bez pisemnej zgody Sprzedającego.
Sprzedający zastrzega sobie prawo, za uprzednią zgodą użytkownika, do przechowywania i wykorzystywania we własnym interesie wszelkich informacji przekazanych przez Kupującego za pośrednictwem strony internetowej PIATRAONLINE, w celu realizacji działań marketingowych, informacyjnych, rozliczeniowych lub innych powiązanych działań.
Sprzedawca nie będzie również przekazywać osobom trzecim informacji otrzymanych od Kupującego, z wyjątkiem uzgodnionych dostawców usług, którzy podpisali umowę, na mocy której są zobowiązani do ochrony danych otrzymanych od Kupującego.

Korzystając ze strony internetowej Sprzedającego, użytkownik / Kupujący przekaże Sprzedającemu dane osobowe, które będą wykorzystywane wyłącznie do realizacji zamówienia, dostawy, w przypadku jakichkolwiek pytań, które mogą się pojawić, oraz do informowania Kupującego o wszelkich ofertach specjalnych lub nowych asortymentach produktów.

VI. Przeniesienie własności
Własność Towarów nie przejdzie na Kupującego do momentu otrzymania przez Sprzedającego pełnej zapłaty Ceny Całkowitej Towarów, a przeniesienie ryzyka związanego z Towarami nastąpi w dniu faktycznej dostawy Towarów do Kupującego.

VII. Korzystanie z prawa do odstąpienia od umowy. Odbiór towarów i polityka zwrotów.
Kupujący może odmówić przyjęcia dostarczonych towarów, jeśli nie są one zgodne z danymi technicznymi określonymi w zamówieniu. W takim przypadku Sprzedający udostępni Towar zastępczy.

Kupujący będący osobą fizyczną ma prawo poinformować Sprzedającego o odstąpieniu od umowy kupna, bez ponoszenia kary i bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania produktu. Jest to postanowienie umowne mające zastosowanie wyłącznie do Kupujących będących osobami fizycznymi, którzy mogą zwrócić produkt (y) w ciągu 14 dni. Prawo do odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni może mieć zastosowanie wyłącznie do produktów zamówionych i zakupionych online, dostarczonych przez Sprzedawcę lub odebranych przez Kupującego z salonu.

Datą odbioru produktów jest data otrzymania towaru przez Kupującego od firmy kurierskiej. Datę tę można sprawdzić i potwierdzić dokumentami przekazanymi przez firmę kurierską.
Zwracane towary muszą znajdować się w stanie, w jakim zostały dostarczone (oryginalne opakowanie z dołączonymi wszystkimi akcesoriami i dokumentami).

Kupujący ponosi koszty zwrotu towaru do Sprzedającego. Koszty dodatkowe stanowią wszelkie koszty (transportu, dostarczenia, zmniejszenia wartości produktów w wyniku obsługi, inne niż niezbędne do stwierdzenia cech i prawidłowego działania produktów, opłaty pocztowej lub inne dodatkowe koszty), którymi zostanie obciążony Kupujący po skorzystaniu z prawa odstąpienia od umowy.

Zwrot towarów nie powinien trwać dłużej niż 14 dni od daty dostawy, w oparciu o formularz zwrotu znajdujący się na tej stronie, a formularz zwrotu powinien zostać wysłany nie później niż 14 dnia kalendarzowego od daty dostawy produktu.

Sprzedający ma 14 dni kalendarzowych na zwrot produktu, liczonych od dnia otrzymania towaru w magazynie RockStar, a Kupujący musi podać ważne konto bankowe do zwrotu pieniędzy. 

W zależności od sposobu dostawy wybranego przez Kupującego, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o cenę zapłaconą przez Kupującego za koszty transportu i dostawy. Zwrot pieniędzy, w przypadku, gdy Kupujący nie chce wymiany, jest dokonywany przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego w Formularzu Zwrotu.

Produkty nie mogą zostać zwrócone w następujących sytuacjach
- po przekroczeniu 30 dni kalendarzowych od daty odbioru
- są częścią specjalnych (ciętych na wymiar) elementów z naszej Gamy Produktów Schody / Parapety / Blaty
- są zgodne ze specyfikacjami technicznymi określonymi w zamówieniu
- były przedmiotem zamówienia specjalnego
- były przedmiotem ostatecznej wyprzedaży zapasów, ze specjalnymi obniżonymi cenami
- towary zakupione w salonie z drobnymi wadami, które zostały zaakceptowane przez Kupującego i w przypadku których Kupujący skorzystał z odpowiedniej obniżki ceny
- towary dostosowane do potrzeb Kupującego
- towary wyprodukowane zgodnie ze specyfikacją Kupującego
- towary z widocznymi śladami uderzenia lub uszkodzenia
- towary z widocznymi śladami zużycia.

Produkty będą obowiązkowo zwracane w oryginalnym opakowaniu (opakowaniu, w którym zostały dostarczone), ze wszystkimi akcesoriami i etykietami w stanie nienaruszonym (bez śladów użytkowania, uszkodzenia, uderzenia), produkty są nieuszkodzone, nieużywane, nie wykazują pozostałości kleju ani innych tego typu substancji. Produkty są zwracane w opakowaniu jednostkowym (paczka, drewniane skrzynie, torby, pudełka itp.) i będą im towarzyszyć wszystkie akcesoria dołączone do dostawy i faktury. 
Nieprzestrzeganie powyższych warunków i umieszczenie produktu w jakikolwiek sposób w złym stanie do ponownej sprzedaży prowadzi do odmowy zwrotu.
W przypadku produktów odebranych przez Kupującego z salonu/magazynu, dla których był on w stanie bezpośrednio sprawdzić jakość i specyfikację towarów, warunki zwrotu określone w niniejszej sekcji nie mają zastosowania.

Zarówno w przypadku zamówień internetowych, jak i zamówień złożonych w salonie Sprzedającego, zwrot towarów zostanie dokonany w całości dla określonej pozycji faktury i nie są akceptowane częściowe zwroty z określonej pozycji faktury.
Pełny zwrot jest akceptowany tylko wtedy, gdy produkty są w odpowiednim stanie. Uszkodzenia spowodowane przez Kupującego lub niewłaściwym użytkowaniem produktu obciążają Kupującego, a produkty nie podlegają zwrotowi. Jeżeli produkt był używany przez Kupującego i nie może być zwrócony w należytym stanie, ROCK STAR CONSTRUCT SRL nie zwróci pieniędzy.

VIII. Siła wyższa
Ani Kupujący, ani Sprzedający nie ponoszą wzajemnej odpowiedzialności za niewykonanie zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy, jeżeli takie niewykonanie zostało spowodowane siłą wyższą.
W przypadku wystąpienia siły wyższej, strona zainteresowana powołaniem się na takie postanowienie musi najpierw podjąć wszelkie racjonalnie niezbędne środki w celu usunięcia skutków siły wyższej, a o wystąpieniu siły wyższej należy powiadomić drugą Stronę w ciągu 5 dni. Naruszenie tych obowiązków usuwa skutki siły wyższej dla Umowy, przy czym strona winna ponosi odpowiedzialność za niewykonanie swoich zobowiązań.
Jeżeli skutki siły wyższej będą trwać dłużej niż 90 dni, każda ze stron ma możliwość jednostronnego rozwiązania Umowy, bez ponoszenia kar przez którąkolwiek ze stron.

IX. Spory sądowe. Prawo właściwe
Wszelkie spory powstałe pomiędzy Kupującym a Rock Star Construct SRL będą rozstrzygane polubownie.
Jeśli nie będzie to możliwe, rozstrzygnięcie zostanie przekazane właściwym sądom w Bukareszcie, Rumunia.

Przepisy prawne dotyczące odpowiedzi na wszelkie roszczenia:
1. W przypadku jakichkolwiek problemów z zamówieniem, które nie wydają się być rozwiązane za pośrednictwem poczty elektronicznej lub dyskusji z pracownikiem sprzedaży Kupującego, Kupujący jest proszony o wysłanie wiadomości e-mail na adres office@kamien-online.pl w ciągu 24-48 godzin (z wyjątkiem weekendów i świąt ustawowych).
2. Formularz zwrotu produktu - kliknij tutaj
3. Internetowe rozstrzyganie sporów:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO

X. Zgodność z gwarancją
Na produkty sprzedawane przez Sprzedawcę Kupującemu, jako osobie fizycznej, udzielana jest 2-letnia gwarancja zgodnie z GEO 34/2014.
Wszystkie produkty są objęte tą gwarancją zgodnie z ustawą 449/2003. Warunki udzielenia gwarancji różnią się w zależności od tego, czy Kupujący jest osobą fizyczną, czy spółką. W związku z tym gwarancja zostanie udzielona w inny sposób, zgodnie ze specjalnymi przepisami dotyczącymi gwarancji na produkty, odpowiednio zgodnie z kodeksem cywilnym.

Aby skorzystać z gwarancji, Kupujący powinien przedstawić oryginał faktury.
Kupujący napotykający trudności lub chcący złożyć skargę lub reklamację proszeni są o wypełnienie formularza reklamacyjnego lub skontaktowanie się z Działem Wsparcia pod numerem telefonu +40318.222.333 lub pocztą elektroniczną na adres office@kamien-online.pl w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji.

XI. POWIADOMIENIE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe są zbierane na wiele sposobów i za pomocą określonych narzędzi, takich jak: aplikacja do zarządzania newsletterem ze strony internetowej, podczas zaznaczania opcji subskrypcji newslettera w koszyku zakupów, podczas wyrażania zgody na wejście do bazy danych w wyniku udziału użytkowników w różnych konkursach lub loteriach reklamowych organizowanych przez RockStar lub za pośrednictwem wielu formularzy subskrypcji dostępnych na stronie internetowej lub w salonie Sprzedawcy.
Dane przechowywane w bazie RockStar obejmują imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu i adres.
Decydując się na subskrypcję newslettera, użytkownicy strony internetowej RockStar domyślnie wyrażają zgodę na przechowywanie i przetwarzanie swoich danych osobowych.

Cele przetwarzania danych obejmują informacje o złożonym przez Kupującego zamówieniu na stronie internetowej RockStar, informacje RockStar o produktach i promocjach lub innych promocjach lub działaniach prowadzonych przez RockStar, raporty statystyczne.
RockStar zobowiązuje się, że dane osobowe nie będą przekazywane osobom trzecim, z wyjątkiem partnerów marketingowych i innych partnerów usługowych, uzgodnionych przez RockStar i objętych umową z RockStar z obowiązkiem ochrony takich danych.
Użytkownicy mogą zrezygnować z otrzymywania biuletynu, gdy nie chcą już przetwarzać danych osobowych, zaznaczając opcję "anuluj subskrypcję".

Zgodnie z ustawą nr 677/2001 o ochronie osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych, zmienioną i uzupełnioną, oraz ustawą. 506/2004 w sprawie przetwarzania danych osobowych i prywatności w komunikacji elektronicznej, Rock Star Construct SRL ma obowiązek zarządzać danymi osobowymi podanymi przez użytkownika, członka jego rodziny lub inną osobę, w sposób bezpieczny i wyłącznie w określonych celach.

Celem gromadzenia danych jest księgowość i faktury podatkowe, działania marketingowe / wysyłanie biuletynów przez bazę danych Sprzedającego, z których można zrezygnować w dowolnym momencie.

Kupujący zobowiązuje Sprzedającego do podania danych niezbędnych do wystawienia faktury. Odmowa podania tych danych przez Kupującego przesądza o anulowaniu zamówienia.

Czy chcesz otrzymywać informacje o produktach, usługach, wydarzeniach itp. oferowanych przez PIATRAONLINE / ROCK STAR CONSTRUCT SRL?
                                                                 TAK □ NIE


Zgodnie z ustawą nr 677/2001 kupujący / użytkownicy / odwiedzający mają prawo dostępu do danych i ich modyfikacji, prawo do niepodlegania indywidualnej decyzji oraz prawo do wniesienia sprawy do sądu. Ponadto mają prawo sprzeciwić się przetwarzaniu ich danych osobowych i zażądać usunięcia danych *. Aby skorzystać z tych praw, Kupujący może złożyć pisemny, opatrzony datą i podpisany wniosek wysłany pocztą elektroniczną: office@kamien-online.pl lub bezpośrednio do Sprzedającego: 137A, Aleea Teisani, Dystrykt 1, Bukareszt. Kupujący ma również prawo zwrócić się do sądu.
Jeśli niektóre dane są nieprawidłowe, prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym.
Prawo dostępu do danych można uzyskać bezpłatnie tylko raz w roku, wysyłając pisemną prośbę do Sprzedawcy pocztą elektroniczną na adres office@kamien-online.pl.

XII. Prawa autorskie. Ograniczenie odpowiedzialności
Cała zawartość strony www.kamien-online.pl (w tym między innymi) tekst, grafika, wizualizacje, produkty, pomysły, zdjęcia, filmy, dźwięki są własnością Rock Star Construct SRL, z następującymi danymi identyfikacyjnymi: Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) nr. RO 22680005, Adres: 137A Aleea Teisani, Dystrykt 1, Bukareszt. RockStar nie gwarantuje, że strona internetowa www.kamien-online.pl i jej zawartość nie zawierają błędów lub że cała jej zawartość jest w 100% dokładna i aktualna. Pod żadnym pozorem nie zezwala się na kopiowanie i wykorzystywanie zawartości strony www.kamien-online.pl do celów komercyjnych. W przypadku jakichkolwiek skarg / problemów / sugestii związanych z prawami autorskimi, prosimy o napisanie do nas e-maila na adres office@kamien-online.pl, otrzymasz odpowiedź w ciągu 24-48 godzin (z wyjątkiem weekendów i dni ustawowo wolnych od pracy).

Wszelkie błędy lub pominięcia, typograficzne lub redakcyjne pojawiające się w literaturze na sprzedaż, ofertach, cenniku, fakturze lub innym dokumencie lub informacji wydanej przez firmę zostaną poprawione bez jakiejkolwiek odpowiedzialności Sprzedającego.

Znaki graficzne, nazwy, marki (takie jak na przykład nazwa strony i firmy RockStar) są własnością RockStar i nie mogą być pobierane i/lub używane bez uprzedniej pisemnej zgody właściciela.
Użytkownik nie będzie kopiował, rozpowszechniał, pobierał ani publikował w celach komercyjnych żadnych informacji zawartych na stronie RockStar, bez uprzedniej pisemnej zgody właściciela strony.

Wszelkie nieautoryzowane modyfikacje strony są surowo zabronione.
RockStar jest właścicielem wszelkich praw własności intelektualnej lub praw autorskich do strony internetowej lub do znaków towarowych, projektu, funkcjonalności strony internetowej, obrazów i specyfikacji technicznych.

Charakterystyki produktów i związana z nimi dokumentacja techniczna ze strony internetowej są dostarczane przez producentów i dostawców, a RockStar oferuje wsparcie techniczne w zakresie ich wyświetlania.

RockStar nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane, z przyczyn nieleżących po jego stronie, nieprawidłowym działaniem strony internetowej, jak również wynikające z braku możliwości dostępu do stron internetowych (np. uszkodzenie sieci internetowej).
 

Wsparcie

wykonane w naszych biurach z Bukaresztu | zaprojektowane przez tych, którzy są zakochani w kamieniu naturalnym. Copyright ©2025, PIATRAONLINE, Wszelkie prawa zastrzeżone

Zarejestrować

Zapisz się do naszego newslettera. W celu przesyłania Państwu drogą mailową informacji o naszych nowych produktach i usługach prosimy o wypełnienie poniższych pól:


[GLOBAL_CHOOSE_LANGUAGE]
powered by teamshare
© Copyright 2025 Piatraonline PL
designed by headstart.ro
Message us on WhatsApp