PIATRAONLINE zostaje nagrodzony Przyjacielem Klientów ICERTIAS
Opublikowany: Bez kategorii // Opublikowany 19.06.2023
Sukces oznacza robienie wszystkiego, co w naszej mocy, z tym, co mamy – Zig Ziglar
Bycie profesjonalistą oznacza wiedzieć, jak to zrobić i kiedy to zrobić, co jest istotnym szczegółem dla obecnych firm i prawdopodobnie najważniejszym kryterium przy podejmowaniu decyzji o zakupie od określonej marki. PIATRAONLINE jest nieustannym dowodem na to, czym jest profesjonalizm, dlatego firma z Aleea Teisani 137A została nagrodzona tytułem Przyjaciela Klientów ICERTIAS.
ICERTIAS lub International Certification Association to prywatna, politycznie niezależna organizacja zajmująca się badaniem rynku i certyfikacją z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii, dysponująca innowacyjnymi metodami testowania i badania rynku, zarówno lokalnymi, jak i międzynarodowymi. ICERTIAS koncentruje się głównie na rozpoznawaniu i promowaniu jakości i wartości produktu na całym świecie. W zakresie podejścia do konsumentów, ICERTIAS szkoli lokalne organizacje, aby promowały te produkty i usługi, które zostały przetestowane pod kątem osiągnięcia najwyższych możliwych standardów jakości.
Program Customers' Friend prowadzony przez ICERTIAS, do którego przystąpiło również PIATRAONLINE, polega na identyfikowaniu imponujących firm, produktów i usług, rodzaju biznesu, który konsumenci będą dalej polecać znajomym i współpracownikom. Firmy, którym uda się spełnić surowe warunki procesu certyfikacji i przystąpić do programu Przyjaciela Klienta, mogą swobodnie używać odpowiedniego logo.
Aby móc otrzymać Medal Czerwonego Diamentu, PIATRAONLINE przeszedł rygorystyczny proces selekcji, który obejmował szereg kompleksowych kontroli zarówno organizacji, jak i samych konsumentów. Uzyskany diament może być wykorzystany wyłącznie do promocji firmy, jednakże używanie go do celów promocyjnych, związanych z określonymi produktami/usługami firmy jest niedozwolone. Firmy, których produkty lub usługi otrzymują pięć czerwonych diamentów od większości uczestników badania, mogą używać etykiety „Przyjaciel Klienta – Nagroda Doskonałości” z pięcioma diamentami w celach promocyjnych.
Aby otrzymać medal programu Przyjaciel Klienta, PIATRAONLINE musi zapewnić swoim klientom sprawdzone doświadczenie premium, co jest potwierdzonym faktem. Koncentrując się na udowodnieniu, że bycie profesjonalnym to tylko jedna z jego podstawowych cech, PIATRAONLINE zebrała wystarczająco dużo nagród i uznania, aby wpłynąć na rynek w kierunku „lepszej drogi”.
Na razie brak komentarzy od naszych użytkowników.
Napisz komentarz lub recenzję!